Puzzeltocht wordt verzet naar 2011
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Re: Puzzeltocht
Het huwelijk is een langdurige puzzelrit voor slechts twee personen, kaarten kan je eventueel zelf maken op basis van de route die je gezamelijk zonder schade reeds hebt weten af te leggen. Helaas zijn die kaarten voor elk ander gehuwd koppel volledig onbruikbaar.
Eehhh proficiat !
Eehhh proficiat !
-
Artemis
- Geregistreerd lid
brinky schreef:Is de gelukkige toevallig ook een forummer?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Ik weet een chauffeur met een mooie witte caabArtemis schreef:Gezocht: witte Caab incl chauffeur
-
brinky
- Donateur

Nou, vooruit... wie gaat met wie? Of weet het hele forum het al, behalve Brinky?Artemis schreef:brinky schreef:Is de gelukkige toevallig ook een forummer?
-
Melle
- Geregistreerd lid
Ik wil ook wel iemand vragen, misschien praten wij over dezelfde...Tenfour schreef:Ik weet een chauffeur met een mooie witte caabArtemis schreef:Gezocht: witte Caab incl chauffeur
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Ik weet wie jij bedoelt, en het is een soortgelijke cabrio, maar mijn contact komt uit R'dam. En anders twee trouwauto's, voor de heen- en terugweg.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Puzzeltocht wordt verzet naar 2011
of 2 koppels...of was dat te makkelijk inkoppen?
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Krizzie weet het ook niet.brinky schreef:Nou, vooruit... wie gaat met wie? Of weet het hele forum het al, behalve Brinky?Artemis schreef:brinky schreef:Is de gelukkige toevallig ook een forummer?
-
brinky
- Donateur

Re: Puzzeltocht wordt verzet naar 2011
Zal ik het maar gokken dan... Artemis en 10-4?
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Gezien deze reactie lijkt mij 10-4 een redelijke optie, zeker ook gezien het gezamelijke avontuur naar Denemarken toe.Berry schreef:Karina, gefeliciteeRd Of zit ik er GewEldig naast? gRoeten!