dakspanning

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
pidi
Geregistreerd lid

dakspanning

Bericht door pidi » vr 04 jun, 2010 17:22

Vandaag ben ik op goed geluk naar SaabCabrioCenter (http://www.saabcabriocenter.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;)in Arnhem gereden omdat ik weer problemen kreeg met het slecht sluiten van het dak. Ik werd netjes ontvangen door de eigenaar maar werd door hem nog netter behandeld met mijn probleem. Na een korte omschrijving van mijn probleem pakte hij zijn computer en las allerlei gegevens uit betreffende het dak, na nog wat datainvoer werkte mijn huifje weer prima en stond bovendien weer netjes strak op de wagen! Hulde! Het schijnt bij de 900NG 's toch een vaker voorkomend probleem te zijn, mits er mechanisch geen problemen zijn is het via de cid prima te verhelpen. Voor alle lotgenoten ga gerust naar Arnhem maar beter is het natuurlijk een afspraak te maken. De kosten vielen bovendien erg mee, ik hoefde namelijk niets te betalen voor deze service vandaag, kwam wel goed aldus meneer, ik ga nu een afspraak maken voor het vernieuwen van mijn knalpot! Begon de dag een beetje donker maar na mijn bezoek aan SaabCabrioCenter Arnhem werd het een zonnige dag en ben ik natuurlijk gaan toeren!

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: dakspanning

Bericht door sander69 » vr 04 jun, 2010 17:30

Dit is volgens mij het bekende probleem met het stellen van de 5e boog.

Plaats reactie