Heartdrive 2010, zondag 13 juni 2010

Voor alle Saab cabrio rijders
900 SE C
Geregistreerd lid

Re: Heartdrive 2010, zondag 13 juni 2010

Bericht door 900 SE C » zo 13 jun, 2010 23:49

Zeker een goed dagje met ons gunstig gestemde weergoden, Pluvius liet zich pas op weg naar huis zien. Het begon goed met leuk spontaan 'aanhaken' van zwartrijders op Carpool Soesterberg (deja-vuutje) en na een brabants kwartiertje (laag-vliegende zwaluwe) fluks doorgereden naar de ontvangst met koffie/thee en appelgebak. Mede door (helaas noodgedwongen) afzeggingen van een aantal kinderen en familie-leden waren er genoeg Saabs beschikbaar, r(eserve). wery was wel aanwezig maar hoefde niet ingezet te worden. Had ik vorig jaar Dylan en zijn vader in de auto, nu waren het zijn moeder en zijn 2 zusjes. Dylan wilde vandaag graag namelijk in een zwarte ...
AfbeeldingAfbeelding
Al met al heel veel blije kinderen gezien die genoten van een letterlijk lekker dagje uitwaaien ;-: Na een eerste rit van 50 km. via het Loo en Vierhouten was het leuk verpozen in en om het Aardhuis nabij Uddel/Hoog Soeren tussen de loslopende hertenbiefstukken en wilde zwijnen-ribbetjes. Prachtig tweede etappe van 30 km. voerde oa door Hoog Soeren en Hoenderloo met onderweg een half dozijn Porsche Spyders als welkome verrassing. Afsluiting met snack uit de vetput van begin- en eindpunt Kinderparadijs Malkenschoten en de terugweg kon weer worden ingezet. Idd een prima georganiseerde en verzorgde dag, hulde. Foto's volgen. Tot volgend jaar, tweede zondag van juni.

Hansos
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Hansos » ma 14 jun, 2010 9:19

Prima dag! Leuk om al die caabs bij elkaar te zien. Moet ook heel leuk zijn geweest voor de bezoekers van dat cafeetje op de hoek. Hebben bijna de hele stoet 3x voorbij zien komen dankzij de navigatie vaardigheden van de voorste rijder. Ze moeten gedacht hebben dat er wel 100 caabs meereden!

Bedankt voor de gezelligheid en de goede organisatie! Gr. Hans

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » ma 14 jun, 2010 9:25

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » ma 14 jun, 2010 10:07

Ik moet nog even uitrusten van deze enorm leuke en uitermate vermoeiende dag. Het prinsesje wat naast mij kwam zitten heeft volle bak zitten genieten. Ze is er achter gekomen dat wielrenners niet tegen toeteren kunnen ("Wat moet je nou moet je toeter L#L!") en ze heeft daarna een stuk minder getoeterd (beetje geschrokken, maar wel leuk) en dat je pijn in je kaken kunt hebben van het lachen. :mrgreen:

Foto's volgen wanneer ik bijgekomen ben van het voetbal vanmiddag, zal dus woensdag worden ofzo :-P+

Bedankt allemaal, twas geweldig!

Skaap!
Geregistreerd lid

Bericht door Skaap! » ma 14 jun, 2010 12:32

Onze passagier was 2 maar ERRUGG gek op auto's. Enige wat ie kon zeggen was : Njing Njing.... Oftewel : Gas Er Op ! Haha. :O:

Wij hebben er van genoten, die kleine achterin met zijn pa ook en complimenten voor de organisatie !! :bluethumb:

Afbeelding

900 turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door 900 turbo S » ma 14 jun, 2010 19:11

Supermooie dag gehad, erg mooi om die kinderen blij te zien met prachtige lokaties. @ Hansos, die voorste rijder was ik, echter wij reden goed, de classic caab achter ons besloot ineens rechtsaf te gaan ipv de route te volgen die mijn bijrijder had ontwikkeld. Maar idd, bij dat cafe hebben ze denk ik hartelijk gelachen ;-) Uiteindelijk zijn we achteraan gesloten en de route met een prachtig uitzicht op collega rijders.

Goed georganiseerd en zelf ook eens mooie plekjes van Nederland gezien, het Aardhuis is zeker iets om te onthouden !

Hansos
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Hansos » ma 14 jun, 2010 21:15

900 turbo S schreef:... @ Hansos, die voorste rijder was ik, echter wij reden goed, de classic caab achter ons besloot ineens rechtsaf te gaan ipv de route te volgen die mijn bijrijder had ontwikkeld. ..
Was geen commentaar hoor! Vond het helemaal niet erg, en mijn bijrijders ook niet!

900 turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door 900 turbo S » ma 14 jun, 2010 21:28

Wij vonden het ook wel leuk, vooral toen Björn hoorde van mijn bijrijder dat wij in een keer achteraan reden. Zijn zoontje zat achterin te genieten van de Saabs om hem heen :O:

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » ma 14 jun, 2010 21:58

Hah, dan reed ik "ineens" achter jullie :mrgreen:

MennoB
Geregistreerd lid

Bericht door MennoB » di 15 jun, 2010 20:06

weet iemand wanneer we ongeveer de filmpjes en foto's op de site van heartdrive kunnen vinden ben wel benieuwd naar mijn stotterende interview met bloswangen hahahha
Tamara

Dobrov
Geregistreerd lid

Bericht door Dobrov » di 15 jun, 2010 22:07

[]

Bij mij was het ook geen super spraakwaterval hoor.
Het is toch net even anders, zo met je gezicht voor een camera ..

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » di 15 jun, 2010 22:39

[]idem voor mij.Ik heb overigens begrepen dat we met ongeveer een week de beelden zouden kunnen zien.

grtz

Sabriolet 8)

lex 9-3 cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door lex 9-3 cabrio » wo 16 jun, 2010 20:16

Hallo allemaal, ook wij hebben genoten zondag en de 2 oranje "leeuwen" achterin ook.
Het was een superdag en heel goed georganiseerd, volgend jaar zijn wij weer van de partij!
Ook een grote pluim voor de organisatie, het was leuk om mede forummers in levende lijve te ontmoeten.
Het geeft een goed gevoel te zien hoe simpel het is om een kind gelukkig te maken, bedankt allemaal!
Groet Miranda en Alex

Dobrov
Geregistreerd lid

Bericht door Dobrov » wo 16 jun, 2010 21:58

Het kennismaken en bijkletsen met medeforummers vond ik juist ook een leuke bijkomstigheid Alex.
Misschien moesten we dat op de één of andere manier eens vaker doen !

lex 9-3 cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door lex 9-3 cabrio » do 17 jun, 2010 15:25

Ja is inderdaad leuk om elkaar zo in levende lijve te aanschouwen.
Misschien moeten we een Saab forumdag ofzo organiseren?
Of bestaat er al zoiets? Nou ja in iedergeval was het wel heel gezellig daar op de veluwe.

Plaats reactie