Ik heb de verkoper gevraagd, het is een 4 bak.jelger schreef:... van 87 is, en dus eigenlijk normaal gesproken alleen 5bak kon zijn....
Ook of er een spoiler bij was; daarop geen antwoord.

Voor de 99 en de 900 zijn ze er zeer zeker, dus dan zijn ze er voor de 90 vast ook. Was je van plan je 90 te verlagen?ralph12 schreef:Yep, komt het ook niet een beetje omdat die wat lager lijkt te liggen. Btw, zijn er verlangingssetjes te krijgen voor de 90?jelger schreef:even off-topic, maar ik vind deze blauwe of zilveren 90 inderdaad erg strak!
Soms... maar ik vind nu het compromis comfort/wegligging eigenlijk wel prima. Zonde om dat alleen voor het visuele te compromitteren.Nielz schreef:Voor de 99 en de 900 zijn ze er zeer zeker, dus dan zijn ze er voor de 90 vast ook. Was je van plan je 90 te verlagen?ralph12 schreef:Yep, komt het ook niet een beetje omdat die wat lager lijkt te liggen. Btw, zijn er verlangingssetjes te krijgen voor de 90?jelger schreef:even off-topic, maar ik vind deze blauwe of zilveren 90 inderdaad erg strak!