Waar mijn SAAB 900 cabrio verzekeren?

Voor alle Saab cabrio rijders
Kozzer
Geregistreerd lid

Re: Waar mijn SAAB 900 cabrio verzekeren?

Bericht door Kozzer » ma 09 aug, 2010 17:00

Heb mijn cabrio all risk verzekerd als oldtimer met beperkte kilometers.

En ja, oldtimer kan bij sommige verzekeraars al vanaf 17 jaar dus shop around, zeker als je beperkte km wil is er flink voordeel te behalen.

carlsson
Geregistreerd lid

Re:

Bericht door carlsson » ma 09 aug, 2010 17:25

justkevin schreef:Dag,

Mijn 900ng cabrio is verzekerd bij Ineas, een online verzekering die prettig goedkoop is. Ik betaal met maximale korting rond de 240 euro per jaar WA+

Groet, Kevin
Op deze maatschappij in de noodreregeling van toepassing verklaard, zie http://search.hp.my.aol.nl/aol/redir?sr ... WebResults" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus je zult weldra moeten overstappen.

5731
Geregistreerd lid

Bericht door 5731 » ma 09 aug, 2010 18:54

Raar maar waar ik heb mijn 9.3 viggen cabrio voordelig en goed verzekerd bij BMW Z3 verzekering.nl dit betreft een online verzekering .
Invoeren van je kenteken en wat algemene vragen en je premie rolt eruit deze verzekering is een onderdeel van ANAC verzekeringen de herstellingen worden uitgevoerd door Schadegarant aangesloten schadeherstelbedrijven. :O:

toinel
Geregistreerd lid

Bericht door toinel » ma 09 aug, 2010 19:38

Het gaat natuurlijk niet alleen om premie, maar ook om voorwaarden...

Kijk anders eens op 'mijn' site: http://www.agldirect.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en je rekent het zelf uit binnen maximaal 10 seconden.
Een dagelijks opzegbare polis, snelle schadeafhandeling en online inzichtelijk.
Eventueel is collectiviteitscode 2455 te gebruiken voor wat extra korting.. :wink:

jelleiden
Geregistreerd lid

Bericht door jelleiden » di 10 aug, 2010 12:08

Dank voor alle reacties. Alles bekeken. Cabriodirect en de z3-verzekering blijken dezelfde club te zijn. Er is zelfs een saabcabrio website. Hangt allemaal onder het Nederlands Algemeen Verzekeringskantoor. Bij mij niet bekend. Agl ken ik ook niet. Bij welke maatschappij breng je de polissen onder Toine? Komt qua prijs allemaal zo ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Nu de voorwaarden nog even naast elkaar leggen.
Gr. Jelle

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 10 aug, 2010 12:13

Ik hoor goede verhalen over Emerpark. Zelf geen ervaring mee. Ik ben verzekerd bij Polisdirect.nl, een prettig bedrijf imho. Nooit lange wachttijden bij de servicelijn en ze staan je altijd vriendelijk en geduldig te woord. Ook opzeggen en nieuwe verzekering afsluiten gaat zeer makkelijk. Je kunt ook kiezen voor verschillende vormen (oldtimer, WA, WA+, All-risk etc., al dan niet met taxatierapport).

KM9000CSE
Geregistreerd lid

Bericht door KM9000CSE » di 10 aug, 2010 12:23

Klink commercieel maar ditzo, kan ook..........all risk voor een schappelijke prijs denk ik.
mn gelijkwaardige auto garantie en minder km minder betalen.
Ik rijd 50.000 + per jaar maar dan nog is het te betalen.

toinel
Geregistreerd lid

Bericht door toinel » wo 11 aug, 2010 13:01

jelleiden schreef:Dank voor alle reacties. Alles bekeken. Cabriodirect en de z3-verzekering blijken dezelfde club te zijn. Er is zelfs een saabcabrio website. Hangt allemaal onder het Nederlands Algemeen Verzekeringskantoor. Bij mij niet bekend. Agl ken ik ook niet. Bij welke maatschappij breng je de polissen onder Toine? Komt qua prijs allemaal zo ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Nu de voorwaarden nog even naast elkaar leggen.
Gr. Jelle
Daar zitten eigenlijk verschillende maatschappijen op de achtergrond. Op grond van de keuze van dekking en het voertuig wordt gezocht naar de geschikte partij. Voorwaarden zijn gewoon te downloaden. Succes!

hans²
Geregistreerd lid

Bericht door hans² » wo 11 aug, 2010 16:33

Ik wás verzekerd bij Ineas (en had net de premie weer voor een jaar overgemaakt toen ze op de fles gingen). Zij boden inderdaad wel een goede dekking voor een heel schappelijke prijs, te schappelijk blijkt na zo'n strenge winter waarin ze meer moesten uitkeren dan ze konden betalen. De filosofie van Ineas vond ik prima bij mij passen overigens, gewoon alle polisdocumenten/groene kaart online onder je eigen account en geen post (dus ook geen spam/informatiemagazine ellende).
Zit nu bij Zelf.nl omdat zij tot 1 september risico dragen voor de Ineas polis. De communicatie met zelf.nl verloopt goed, er zit daar bij Zelf.nl alias Proteq alias SNS/Reaal gewoon een groep mensen op je vragen te wachten bleek uit het feit dat ik op mijn vraag van twee verschillende kanten reactie kreeg.

Onze auto is uit '95 en dat maakt het lastiger om te vergelijken via sites als Independer, niet alle verzekeringen komen naar voren omdat sommige verzekeraars eerst willen beoordelen of ze je willen verzekeren.

Plaats reactie