http://bit.ly/bbOyox" onclick="window.open(this.href);return false;

Je bent niet de enige die zich dat afvraagt. Ik vind de originele 'directional Aero's', want zo heten ze officiëel, veel mooier dan deze verkeerd om gemonteerde karikaturen. Het persbericht van Saab zegt dat ze een 'herinnering aan de iconische C900' moeten voorstellen. Mijn eerste reactie is dat het net is alsof de oorspronkelijke velgen voor een lachspiegel zijn gezet en dan gefotografeerd.Mikey schreef:Ligt 't aan mij, of wijzen de schoepen de verkeerde kant op?

Nou, die strips zijn er al vanaf MY2008 af. Verder zijn de verschillen met MY2010 alleen technisch: andere motoren, overbrengingsverhoudingen, aerodynamica etc. om qua uitstoot beter voor de dag te komen. Ziet er allemaal heel aardig uit (kijk voor de gein eens op saabsunited).ivo 71 schreef:Het enige wat ik zie is het ontbreken van impact strips op de deuren. Dat mag dan wel mode in autoland zijn nu maar echt praktisch is het weglaten niet. Vind ik.

Kijk dagelijks op SU. En verder ff citerend uit een paar posts eerder: "Laat dat nieuwe model maar snel komen, op deze 9-3 is de wereld zo onderhand wel uitgekeken en MY2011 verandert daar qua uiterlijk weinig tot niks aan."gfgf schreef:Nou, die strips zijn er al vanaf MY2008 af. Verder zijn de verschillen met MY2010 alleen technisch: andere motoren, overbrengingsverhoudingen, aerodynamica etc. om qua uitstoot beter voor de dag te komen. Ziet er allemaal heel aardig uit (kijk voor de gein eens op saabsunited).ivo 71 schreef:Het enige wat ik zie is het ontbreken van impact strips op de deuren. Dat mag dan wel mode in autoland zijn nu maar echt praktisch is het weglaten niet. Vind ik.
En wat die rare retrowielen betreft: de plaatjes kloppen volgens mij niet, want ze zien er groter uit dan 17" terwijl het 16" zou moeten zijn. Wat mij betreft linea rectaal afvoeren naar het saabmuseum. Kom op zeg, straks krijgen we nog louvres en zo'n pennenbakje achterop